Trajnim dhe Mentorim në Unity Engine

Eventi ka përfunduar.

Trajnimi dhe Mentorimi në Unrity Engine është një ngjarje që u ofron zhvilluesve të lojërave mundësinë për të mësuar se si të zhvillojnë lojëra. Kjo ngjarje ofron një sërë qasjesh të ndryshme që pjesëmarrësit të mësojnë rreth zhvillimit të lojërave, si dhe t’u ofrojë atyre mentorë me përvojë që mund t’i ndihmojnë ata t’i udhëheqin gjatë zhvillimit të karrierës së të tyre. Sesionet e trajnimit janë të dizajnuara për t’u dhënë pjesëmarrësve një kuptim të thellë në të gjitha aspekteve e zhvillimit të lojërave në Unity Engine, nga konceptet bazë të tilla si dizajnimi i niveleve dhe krijimi i personazheve deri në tema më të avancuara si kodimi i skripteve ose integrimi i audios në projektet e tyre.

Trajnimi dhe Mentorimi në Unity Engine është i përshtatshëm për këdo që është i interesuar të mësojë se si mund ta përdorin këtë grup të fuqishëm mjetesh brenda projekteve të tyre ose thjesht duan një mbështetje shtesë ndërsa eksplorojnë se çfarë është e mundur kur bëhet fjalë për krijimin e lojërave video duke përdorur këtë paketë softuerike. Gjatë këtyre sesioneve do t’ju sigurohet qasje jo vetëm në burime më të avancuara, por edhe në shpjegime të hollësishme, të cilat sigurojnë që të gjithë të kenë një mundësi për të përfituar diçka prej saj, pavarësisht se ku mund të qëndrojnë për sa i përket njohurive rreth zhvillimit të lojës përpara se të ndjekin këtë trajnim!

Instalimi i Unity-it dhe Visual Studio Code
19:00-20:00

-Shkarkimi dhe Instalimi i Unity Hub -Shkarkimi dhe Instalimi i Unity 2020.3.47f1 -Shkarkimi dhe Instalimi i Visual Studio Code -Krijimi i projektit të parë 2D


Hyrje në Unity dhe Ndërfaqet e Unity Editor-it
19:00-20:00

-Ndërfaqet primare të Unity Editor-it -Ndërfaqet sekondare të Unity Editor-it -Konfigurimi dhe organizimi i folder-eve të projektit


Krijimi dhe Manipulimi i GameObjects
19:00-20:00

-Komponentet e objekteve të lojës -Komponenti Transform i objekteve të lojës -Konfigurimi bazik i komponentit SpriteRenderer (Katërkëndësh dhe Rrethor)


Manipulimi Bazik i Objekteve Fizike (Physics2D)
19:00-20:00

-Konfigurimi i Rigidbody2D -Konfigurimi i BoxCollider2D, CircleCollider2D -Konfigurimi i Physics2D Materials


Gjuha Programuese C# [Pjesa 1]
19:00-20:00

-Variablat primitive (int, float, string, bool) -Kushtet (if, else, else if) dhe Tautologjia (or, and) -Bashkangjitja e komponenteve tek objektet e lojës


Gjuha Programuese C# [Pjesa 2]
19:00-20:00

-Funksionet apo Metodat -Klasat (class)


Gjuha Programuese C# [Pjesa 3]
19:00-20:00

-Listat dhe Array-at -Loops (for, foreach)


Skriptimi i Lëvizjeve Bazike dhe Fillimi i Lojës Pong
19:00-20:00

-Marrja e Input-it nga tastiera apo pajisjeve tjera -Klasat Vector2 dhe Vector3 -Funskionet Update() dhe FixedUpdate() -Delta Time dhe Fixed Delta Time -Zhvillimi i lëvizjeve bazike të objektit -Fillimi i lojës Pong


Zhvillimi i lojës Pong dhe Skriptimi me Collision’s dhe Trigger’s
19:00-20:00

-Detektimi i prekjeve mes objekteve nëpërmjet Collisions dhe Triggers -Zhvillimi i objektit të lojtarit në Pong -Zhvillimi i topit në Pong -Zhvillimi i gollave të lojtarve në Pong -Zhvillimi i sistemit të pikave të lojtarëve në Pong


User Interfaces (UI) [Pjesa 1]
19:00-20:00

-Implementimi i Teksit dhe Imazheve në UI (Text, Image) -Zhvillimi i shfaqjes së pikave të lojtarëve në UI -Zhvillimi i panelit game over në UI


User Interfaces (UI) [Pjesa 2] dhe Menagjimi i Skenave në Unity
19:00-20:00

-Implementimi i Butonave në UI (Button) -Zhvillimi i restartimit të lojës në panelin game over


Përfundimi i Lojës Pong dhe Eksportimi i Projektit në .EXE File
19:00-20:00

-Konfigurimi i opsioneve të eksportimit të projektit -Eksportimi i lojës si .EXE file në Windows


Fillimi i Lojës Flappy Bird dhe Zhvillimin e Karakterit të Lojës
19:00-20:00

Zhvillimi i lëvizjeve të karakterit Zhvillimi i humbjes së lojës në përplasje të karakterit Zhvillimi i sistemit bazik të pikëve Skriptimi me Collisions dhe Triggers Zhvillimi i objektit të karakterit dhe objektit të pengesës


Integrimi i Grafikave në Flappy Bird (Sprites)
19:00-20:00

-Integrimi i grafikave të karakterit dhe botës përreth. -Konfigurimi i opsioneve të grafikave të importuara (PPU, Filtering etj).


Krijimi dhe Fshirja e Objekteve të Lojës në Flappy Bird (Instantiate & Destroy)
19:00-20:00

-Funksionet Instantiate() dhe Destroy() -Funksionet OnBecameVisible() dhe OnBecameInvisible() -Krijimi i pengesave të reja dhe pozicionimi relativ i tyre


Zhvillimi i Singleton dhe Sistemit të Pikëve në FlappyBird (GameManager)
19:00-20:00

-Zhvillimi i objektit GameManager dhe paterna Singleton -Rifaktorimi i sistemit të pikëve dhe integrimi i tij në GameManager -Ruajtja e të dhënave nëpërmjet PlayerPrefs -Variablat e llojit Property, dhe funksionet Get dhe Set

Implementimi i Ndërfaqeve dhe Menagjimi i Skenave në FlappyBird
19:00-20:00

-Shfaqja e pikëve në UI (Text) -Zhvillimi i panelit home, pause, dhe game over në UI -Implementimi i TimeScale -Zhvillimi i restartimit të lojës në panelin game over


Integrimi i Zërave në Lojë, dhe Skriptimi i Tyre në FlappyBird (AudioSource)
19:00-20:00

-Importimi i zërave të lojës (AudioClip) -Implementimi i AudioSource në objektet e lojës -Përdorimi i AudioSource nëpërmjet skriptave


Përfundimi i Lojës FlappyBird dhe Eksportimi i Projektit në .EXE File
19:00-20:00

-Konfigurimi i opsioneve të eksportimit së projektit -Eksportimi i lojës si .EXE file në Windows


Projektit Dinosaur Game
19:00-20:00

-Ky projekt do të krijohet nga studentët, me dijen që kanë mësuar deri tani, bazuar nga specifikat qe i cek profesori -Projekti do të bazohet nga loja Dinosaur Game që shfaqet në Google kur nuk ka internet -Profesori do të mundohet t'i ndihmojë studentët në rast vështirësie -Studentët kanë kohë 1-2 javë që ta kryejn projektin


Fillimi i Lojës Platformer dhe Zhvillimin e Karakterit të Lojës
19:00-20:00

-Zhvillimi i lëvizjes së karakterit -Zhvillimi i kërcimit të karakterit -Detektimi i prekjes së karakterit me tokën (Ground Check) -Zhvillimi i humbjes së lojës -Zhvillimi i GameManager Singleton për përdorim të mëvonshëm


Integrimi i Grafikave në Platformer (Sprites)
19:00-20:00

-Integrimi i grafikave të karakterit dhe botës përreth -Konfigurimi i opsioneve të grafikave të importuara (PPU, Filtering etj)


Krijimi dhe Dizajnimi i Niveleve në Platformer (Tiles dhe TileMaps)
19:00-20:00

-Integrimi i grafikave të Tiles -Konfigurimi i opsioneve të grafikave të Tiles -Krijimi i paletiti të Tiles -Zhvillimi i një niveli bazik


Animacionet e Karaktereve në Platformer (Animations, Animator)
19:00-20:00

-Implementimi i Animator dhe Animations -Krijimi dhe incizimi i animacioneve të reja -Lidhjet dhe tranzicionet ndërmes AnimationClips -Përdorimi i Animatorit nëpërmjet skriptave


Integrimi i Zërave dhe Muzikës në Lojë, dhe Skriptimi i Tyre në Platformer (AudioSource)
19:00-20:00

-Importimi i zërave të lojës (AudioClip) -Implementimi i AudioSource në objektet e lojës -Përdorimi i AudioSource nëpërmjet skriptave


Skriptimi i Inteligjencës të Kundërshtarëve në Platformer
19:00-20:00

-Zhvillimi i lëvizjeve së kundërshtarit -Zhvillimi i eleminimit të kundërshtarit -Zhvillimi i detektimit të skejeve që të mos bie kundërshtari nga platformat


Zhvillimi i Mekanizmave në Platformer [Pjesa 1]
19:00-20:00

-Zhvillimi i objektit të trampolinës -Zhvillimi i objektit të pengesave (therrave) -Zhvillimi i objektit së fitores (përfundimit të nivelit)


Zhvillimi i Mekanizmave në Platformer [Pjesa 2]
19:00-20:00

-Zhvillimi i objektit të qelësit -Zhvillimi i objektit të derës -Zhvillimi i objektit të monedhave


Implementimi i Ndërfaqeve dhe Menaxhimi i Skenave në Platformer
19:00-20:00

-Shfaqja e monedhave dhe qelesave në UI (Text) -Zhvillimi i skenës home, dhe game -Zhvillimi i panelit home, pause, victory dhe game over në UI -Implementimi i TimeScale -Zhvillimi i startimit të lojës në panelin home -Zhvillimi i startimit të nivelit tjetër në panelin victory -Zhvillimi i restartimit të lojës në panelin game over


Përfundimi i lojës Platformer dhe Eksportimi i Projektit në .EXE File
19:00-20:00

-Konfigurimi i opsioneve të eksportimit të projektit -Eksportimi i lojës si .EXE file në Windows


Detajet e Eventit

Maj 29, 2023
7:00 pm - 8:00 pm
Online, ftesa ju dërgohet më vonë.
Online Training
Ftesa ju dërgohet përmes email-it.

Organizatorët

SHPIK
events@shpik.org
044507575
Shoqata Profesionale e Informaticientëve të Kosovës (SHPIK) është organizata përfaqësuese e profesionistëve që punojnë në fushën e TIK-ut në Republikën e Kosovës.