Trajnim dhe Mentorim në 3D

Eventi ka përfunduar.

Ky trajnim në Autodesk Maya është një mundësi e shkëlqyer për të rinjtë që janë të interesuar të ndjekin një karrierë në fushën emocionuese të animacionit 3D dhe zhvillimit të lojërave. Me një rritje shpërthyese të industrisë së argëtimit, kërkesa për artistë dhe animatorë në 3D është në rritje.

Duke mësuar mjetet dhe teknikat e prodhimit 3D, pjesëmarrësit do të jenë në gjendje të shfaqin krijimtarinë e tyre dhe të sjellin idetë e tyre në jetë përmes animacioneve dinamike, pamjeve vizuale mahnitëse dhe përvojave zhytëse të lojërave.

Aftësitë e mësuara në këtë trajnim janë shumë të kërkuara në industrinë e argëtimit dhe pjesëmarrësit do të fitojnë një avantazh konkurrues në karrierën e tyre.

Deri në fund të trajnimit, pjesëmarrësit do të kenë një kuptim të fortë të tubacionit të prodhimit 3D, duke përfshirë modelimin, teksturimin, ndriçimin dhe animacionin,dhe do të jenë në gjendje të krijojnë dhe japin përmbajtjen e tyre 3D. Ky trajnim do të ofrojë një bazë të fortë për një karrierë në zhvillimin e lojërave, filmave dhe animacioneve televizive dhe industrive të tjera krijuese, duke e bërë atë një opsion tërheqës për të rinjtë që kërkojnë të fillojnë një karrierë shpërblyese.

Prodhimi 3D

-Para-Prodhimi. -Prodhimi. -Pas prodhimi.


Vështrim i përgjithshëm

-Hyrje në Maya dhe ndërfaqen e saj. -Kuptimi i portës së pamjes 3D dhe mjeteve të navigimit. -Vendosja e një projekti dhe një hapësire pune në Maya.


Modelimi

-Pasqyrë e modelimit poligonal dhe paketës së veglave të modelimit. -Krijimi dhe manipulimi i formave bazë. -Ekstrudimi, pjerrësia dhe përdorimi i mjeteve të tjera të modelimit.


Harta UV

-Kuptimi i procesit të hartës UV. -Zbërthimi i UV-ve dhe rregullimi i paraqitjes së tyre. -Teksturimi bazë duke përdorur një hartë UV.


Teksturat

-Teksturat procedurale. -Teksturat PBR.


Materiale

-Hyrje në materialet dhe hijezimet në Maya. -Përdorimi i Hypershade për të krijuar dhe caktuar materiale. -Aplikimi i teksturave në materiale dhe objekte.


Ndriçimi

-Pasqyra e teknikave të ndriçimit dhe llojeve të burimeve të dritës. -Krijimi i dritave dhe rregullimi i vetive të tyre. -Përdorimi i lidhjes së dritës për të kontrolluar efektin e dritave në objekte.


Kamerat dhe Renderim

-Kuptimi i kamerave dhe cilësimeve të kamerës. -Krijimi i fotove dhe animacioneve me kamerë. -Paraqitja e një sekuence imazhi ose një skedari video.


Animacion

-Pasqyra e teknikave të animacionit dhe afatit kohor të animacionit. -Vendosja e kornizave kyçe dhe krijimi i kthesave të animacionit. -Përdorimi i redaktuesit të grafikut për të përmirësuar animacionin.


Kombinimi i të gjitha teknikave në një projekt real

-Këshilla për rrjedhën e punës dhe produktivitetin.


Detajet e Eventit

Shkurt 27, 2023
7:00 pm - 8:00 pm
Online,ftesa ju dërgohet më vonë.
Online Training
Ju dërgohet përmes email-it.

Organizatorët

SHPIK
events@shpik.org
044507575
SHPIK – (Shoqata Profesionale e Informaticientëve të Kosovës) është organizata përfaqësuese e profesionistëve që punojnë në fushën e TI-së në Republikën e Kosovës.

Sponsors